Nieuws  

Affectiva, kunstmatige emotionele intelligentie (Emotion AI), en Nuance Communications, conversationele AI-innovaties, gaan samenwerken om de autoassistent en rijervaring nog verder te ‘vermenselijken’. Affectiva Automotive AI wordt …

Datum: 10 september 2018
Bron: Nuance Plaats op:

Nuance Communicationsheeft nu Power PDF 3, de nieuwste versie van de bekroonde Power PDF software van Nuance. Hiermee kunnen bedrijven PDF-bestanden maken, bewerken, ondertekenen en delen. Power PDF 3 bouwt verder op de talrijke functies van …

Categorie: Documentmanagement, Post en Archief
Datum: 27 juli 2018
Bron: Nuance Communications Plaats op:
Redactie Video
Aan het einde van het jaar wordt traditioneel terug, maar vooral vooruit gekeken. Specialisten uit verschillende vakgebieden binnen F5 Networks geven hieronder in korte quotes een aantal trends voor het komende jaar.
 
Gevaar ...

Nuance Communications heeft nu Power PDF 3, de nieuwste versie van de Power PDF software van Nuance. Hiermee kunnen bedrijven PDF-bestanden maken, bewerken, ondertekenen en delen. Power PDF 3 bouwt verder op de talrijke functies van vorige versies …

Categorie: Documentmanagement, Post en Archief
Datum: 18 juli 2018
Bron: Nuance Plaats op:

Nuance Communications introduceert op CES 2018 nieuwe artificial intelligence (AI) oplossingen die een ongeëvenaarde ervaring bieden in de communicatie tussen de connected auto, smart home en daaraan verbonden apparaten.Dankzij …

Datum: 10 januari 2018
Bron: Nuance Plaats op:
Redactie Video

Veenman back to business: opportunities in productieprint

De afgelopen 15 jaar is ‘digitaal drukken’ volledig geaccepteerd in de Nederlandse grafische industrie en hebben grafische bedrijven leren omgaan met ...

Nuance Communications en Seiko Epson een wereldwijd strategisch partnerschap om de Epson klantervaring te verbeteren door Nuance document imaging oplossingen aan te bieden via Epson distributeurs en resellers. Deze nieuwe samenwerking combineert …

Categorie: Partnerships
Datum: 25 juli 2017
Bron: Nuance Plaats op:

Vanaf de Opus Research Intelligent Assistants Conferentie in Londen kondigt Nuance Communications aan nieuwe innovatieve stappen te hebben gezet in omnichannel klantgesprekstechnologie met verbeteringen van het inhoudelijke kennisniveau van virtuele …

Categorie: Markt en onderzoek
Datum: 3 mei 2017
Bron: Nuance Plaats op:
   
 
 

- partners -

 
 
 
 
 
� 2005 - 2018 Vakwereld. All rights reserved Pagina geladen in 0,47 seconden.