Nieuws  
 

Onderzoek toont aan dat mensen ongeveer 5 jaar van hun leven wachtend in een rij doorbrengen. Ongeacht hoeveel tijd wij hebben, we staan liever niet in de rij waar gevoelens van tijdverspilling, stress of verveling vaak de overhand nemen. Door klanten een snelle en gemakkelijke manier van betalen te bieden, kunt u als organisatie een hoop van deze ergernissen wegnemen. Met de SmartLine Q-Buster zelfservice Point of Sale (PoS) kunt u uw wachttijden verkorten.

inepro ontwikkelde de SmartLine Q-Buster om tegemoet te komen aan de behoeften van organisaties die moderne technologie willen gebruiken om de klantervaring te optimaliseren. Met de SmartLine zelfservice PoS kunnen gebruikers zeer eenvoudig producten of diensten bestellen en betalen. Hierbij ligt de nadruk op verhoging van de kwaliteit van de dienstverlening door tegemoet te komen aan de wensen vanuit de gebruikerszijde.

Met de nieuwe SmartLine Q-Buster is het bestel- en betaalproces snel en eenvoudig. Het touch screen van de elektronische PoS, dat in totaal 408 producten kan weergeven, onderverdeeld op 12 tabs, toont duidelijke instructies zodat zelfstandig betalingen kunnen worden gedaan. Het enige wat de gebruiker hoeft te doen, is het product en de betaalmethode selecteren, betalen, de bon meenemen en het product op de aangewezen locatie (bijvoorbeeld een kantine balie) ophalen.


Plaats op:
Datum: 6 december 2018
Bron: Inepro
Gerelateerde artikelen  
15-10-2018 Nieuws Nederlanders vinden online bestelgemak belangrijker dan prijs
28-10-2013 Nieuws MicroStrategy introduceert MicroStrategy Analytics Desktop
09-08-2016 Nieuws Klanten meest gemist bij prioritering nieuwe producten
06-11-2012 Nieuws Betalen met n aanraking voor het eerst in Europa
19-10-2016 Nieuws Facilitair inkopen het liefst bij één aanbieder
 
 

- partners -

 
 
 
 
 
� 2005 - 2018 Vakwereld. All rights reserved Pagina geladen in 0,56 seconden.