Nieuws  

Vanaf nu heeft Dolmans Groep haar merkbelofte gewijzigd in combinatie met een nieuwe corporate identity. Hierbij neemt Dolmans na ruim 15 jaar afscheid van haar kenmerkende logo. Met deze nieuwe corporate identity is Dolmans klaar om haar specialisme verder kracht bij te zetten.

Naast een nieuwe merkbelofte heeft Dolmans ook haar kernwaardes, merk-missie/visie opnieuw beschreven. ‘Gewoon doen wat de klant van ons verwacht zorgt voor tevreden klanten, maar wij willen gaan voor enthousiaste klanten.’ aldus Berthil Dolmans, Algemeen Directeur Dolmans Groep. ‘Met de komst van onze nieuwe corporate identity zijn we met alle entiteiten gaan nadenken hoe wij onze klanten enthousiast kunnen maken. Hoe wij ze elke dag weer een goed gevoel kunnen geven. Zo zijn wij ook aan onze nieuwe merkbelofte gekomen. Gegarandeerd een goed gevoel.’

Binnen Dolmans is gekeken naar de positie in de markt en is aan klanten gevraagd hoe zij Dolmans zien. Hieruit kon de conclusie getrokken worden dat men Dolmans ziet als specialist en dat men ook graag geholpen wil worden door een specialist. Of het nu gaat om glasbewassing, hulp na een calamiteit, dagelijkse schoonmaak, gevelreiniging, ondersteuning op facilitair vlak of asbest saneren. De Dolmans Groep staat voor één groep van specialisten en wil de klantbeleving op dit vlak ook gaan versterken.

Plaats op:
Datum: 12 december 2016
Bron: Dolmans Groep
Gerelateerde artikelen  
04-01-2017 Nieuws Dolmans garandeert goed gevoel tijdens Vakbeurs Facilitair
29-03-2017 Video Dolmans garandeert een goed gevoel
15-08-2017 Nieuws Dolmans neemt Deevel B.V. uit Amsterdam over
27-03-2017 Nieuws Dolmans maatschappelijk betrokken via NLdoet
18-12-2018 Nieuws Dolmans Investments neemt ingenieursbureau Cauberg Huygen over
 
 

- partners -

 
 
 
 
 
� 2005 - 2019 Vakwereld. All rights reserved Pagina geladen in 1,67 seconden.