Nieuws  
 


Eurest Services gaat voor Continuous Improvement

Data is cruciaal voor de facilitair manager. Alle registraties en metingen die worden verricht leveren data op. Als deze data wordt geanalyseerd en wordt vertaald naar relevante oplossingen heb je een middel in handen om processen efficiënter in te richten en de kwaliteit van de dienstverlening te verbeteren. Eurest Services geeft het startsein voor continue kwaliteitsverbetering door de inzet van een “Multiservice applicatie”.

Hoewel er volop wordt gesproken over big data zijn de toepassingen binnen facilitaire organisaties vaak nog toekomstmuziek. Met focus op slimmer, efficiënter en duurzamer werken is het verzamelen en interpreteren van data voor Eurest Services een noodzakelijk stap naar continue verbetering. Met de juiste inzichten zorgt Eurest Services er onder andere voor dat klantwensen worden voorspeld, looproutes worden beperkt en de hoge mate van kwaliteit gewaarborgd is. Omdat ontwikkelingen snel gaan is wendbaarheid de nieuwe succesfactor. De “Multiservices applicatie”, zoals Eurest Services de software van Leviy betiteld, draagt bij aan het behalen van haar wendbaarheid.



“Leviy is een interessante partner voor Eurest Services vanwege haar kennis en kracht op het gebied van facilitaire dienstverlening “. Met deze samenwerking vertrouwen wij op succesvolle jaren in het behalen van onze doelstellingen". Jan Kraaijvanger, Manager Subcontracting Eurest Services.

Na een uitgebreide tender- en pilotfase is de samenwerking tussen Eurest Services en Leviy een feit. Hiermee geeft Eurest Services het startsein voor Continuous Improvement, door gebruik te maken van software van Leviy die voorziet in real-time insights, digitale audits, veiligheidscontroles en op maat gemaakt kwaliteitsbeheer. Eurest Services combineert deze verzamelde data met marktontwikkelingen, doelgroepenanalyses en customer experience management. Door de data van al deze bronnen te combineren en te analyseren kunnen verrassende combinaties worden gevonden tussen de dienstverlening en de tevredenheid van de pandbewoner. Het juist interpreteren van deze data zorgt voor concrete verbeterpotentie.

"We zijn bijzonder trots en dankbaar voor het vertrouwen van Eurest Services en kunnen niet wachten om samen deze prachtige stappen te zetten. Binnen deze partnership zullen we honderden locaties uitrollen met een variëteit aan modules. En misschien nog wel het mooiste, tot aan de schoonmaker en catering medewerker toe!!" Sebastiaan van der Vinne, CEO Leviy.

Plaats op:
Datum: 11 oktober 2019
Bron: Eurest
Gerelateerde artikelen  
01-08-2008 Nieuws Eurest heeft nieuwe naam.
14-12-2012 Nieuws UWV kiest Eurest Services als facilitair dienstverlener
14-03-2011 Nieuws Compass Group Nederland verlengt certificaten
02-10-2013 Nieuws Center for Excellence voor het Eurest-team van Rabobank Nederland
10-08-2018 Nieuws Hanzehogeschool Groningen verlengt samenwerking met Eurest
 
 

- partners -

 
 
 
 
 
� 2005 - 2019 Vakwereld. All rights reserved Pagina geladen in 1,73 seconden.