Nieuws  
 

Met de komst van Cindy Voorhout als Business Unit Manager en Valérie Reijnen als Sales Manager verstevigt Hutten haar business unit Hospitality Services. Cindy Voorhout: “De markt is klaar voor een verbreding en verdieping van gastvrijheidsdienstverlening. Wij zien het aan de groei van het aantal opdrachtgevers en het veranderen van hun vraagstukken. Deze ontwikkeling omarmen we, zoals alleen Hutten dat kan.”

Cindy Voorhout: “Hutten ziet hospitality als veel meer dan alleen de receptiedienstverlening waar een vraag van de opdrachtgever vaak mee begint. Omdat we hospitality benaderen vanuit onze gastvrijheidsarchitectuur en dit volledig doorleven bij Hutten, bereiken we veel meer voor onze opdrachtgevers. Onze invloed reikt verder dan een welkom en afscheid! Om gasten maximaal te ondersteunen in hun gastvrijheidservaring is het echt kennen en begrijpen van de opdrachtgever het vertrekpunt. Met gasten bedoelen we (toekomstige) medewerkers, klanten en leveranciers. Hoge servicegerichtheid, oog voor detail en authenticiteit dienen als basis voor onze hospitalitydiensten. Het huidige team heeft de focus op de aandacht voor en intensivering van de samenwerking met opdrachtgevers om die verdieping te bereiken.”

Met verdieping van de dienstverlening speelt Hutten Hospitality Services in op de vraag vanuit de markt. Cindy: “Gasten hebben hoge verwachtingen in een wereld waarin de dienstverlening steeds meer ‘on demand’ is. Aan de andere kant hebben wij ook meer informatie over gasten zelf, nog vóór het eerste bezoek. Ieder type bezoeker doorloopt dan ook een andere guest journey. En waar de journey vroeger beperkt bleef tot het fysieke gebouw, start deze tegenwoordig vanaf het eerste contact tot en met de after care. Met behulp van de huidige technologische mogelijkheden leren we de gast steeds beter kennen, kunnen we de guest journey persoonlijker en waardevoller maken en de verwachtingen van de gast overtreffen. De truc is om hen steeds ‘een stapje voor te blijven’. Daar stemmen we vervolgens onze service op af. En ja, technologie helpt ons daarbij, maar ons uitgangspunt blijft het authentieke, menselijke contact.” Cindy’s ervaring als manager van het accountmanagementteam bij de Efteling komt hierbij goed van pas. “Bij de Efteling staat de gast centraal in álles wat ze doen. Alle ‘touchpoints’ met een gast tijdens een bezoek zijn even belangrijk en moeten als geheel bijdragen aan een onvergetelijke herinnering. Gastvrijheid zou in onze ogen dan ook een onderdeel van de bedrijfscultuur bij opdrachtgevers moeten zijn, om maximale impact te realiseren en te blijven groeien. Ons goed opgeleide en ervaren team zet zich hier maximaal voor in.”

Naast de verdieping in de guest journeys verbreedt Hutten Hospitality Services haar dienstverlening. Valérie Reijnen: “Steeds meer organisaties kijken integraal naar hun dienstverlening. Wat je naar buiten uitdraagt, moet intern kloppen. Het zorgt voor een eenduidige positionering en krachtige merkidentiteit. Medewerkers spelen hierin een cruciale rol. Met de juiste facilitaire ondersteuning maken we het gemakkelijk om de gewenste identiteit en daaraan gekoppelde gastvrijheid uit te dragen. Dit maakt je niet alleen als zakenpartner, maar ook als werkgever aantrekkelijk op een toch al krappe arbeidsmarkt. Door authentiek en transparant te zijn, trek je de werknemers aan die passen bij jouw cultuur.” Met haar ervaring als Business Manager bij Receptel en Service Manager van Meijburg & Co ziet Valérie kansen aan de klantzijde. “Het vergt een andere benadering en een intensievere samenwerking tussen facilitair, HR en marketing om deze integrale aanpak te bereiken en het meeste uit hospitality te halen.”

Hospitality Monitor
Sinds kort kan hierbij als vertrekpunt de Hospitality Monitor worden ingezet. Deze online tool is ontwikkeld door Hutten, in samenwerking met Hotel Management School Maastricht en Hogeschool Zuyd. Valérie: “De monitor is een mooi meetinstrument waarmee professionals vanuit diverse disciplines toetsen hoe het is gesteld met de hospitality in hun organisatie. Dit wordt in een rapport vastgelegd. Daarin wordt aangegeven waar onbenutte kansen liggen. Een goed praatstuk om gezamenlijk tot verdieping te komen.” Hutten treedt op als adviseur en kijkt naar de mogelijkheden om de merkidentiteit en het werkgeversmerk te versterken. Cindy: “Het uiteindelijke doel is dat ‘hospitality’ organisatiebreed gedragen wordt, overal gevoeld wordt en zo werkelijk invloed uitoefent op het bedrijfsresultaat. Hier kunnen en willen wij een verbindende factor in zijn.”


Plaats op:
Datum: 16 april 2019
Bron: Hutten Hospitality Services
Gerelateerde artikelen  
22-02-2019 Mensen Nicolien Peters nieuwe business unit manager Trigion Services
22-02-2019 Nieuws Nicolien Peters nieuwe business unit manager Trigion Services
23-04-2018 Nieuws PSV kiest catering van Hutten
11-06-2018 Mensen Weddepohl nieuwe directeur Catering & Hospitality bij ISS Facility Services
11-07-2018 Nieuws Hutten ontwikkelt zelfscan-app voor bedrijfscatering
 
 

- partners -

 
 
 
 
 
� 2005 - 2019 Vakwereld. All rights reserved Pagina geladen in 1,88 seconden.