Nieuws  
 

Niet meer in de rij voor de kassa tijdens je lunchpauze, direct profiteren van korting op je aankoop en sparen voor cadeaus. Om haar gasten te ontzorgen en te belonen ontwikkelde Hutten een app waarmee zij hun lunchaankopen direct kunnen scannen en afrekenen. Momenteel wordt de app getest in het bedrijfsrestaurant bij Vanderlande in Veghel, waar gasten al enthousiast zijn.

Met de app wil Hutten maximaal inspelen op de wensen van haar gasten. Hutten staat dan ook nog maar aan het begin en ze hebben nu al veel ideeën hoe ze de functionaliteiten in de toekomst kunnen uitbreiden. Hierbij kun je denken aan het toesturen van recepten die bij de voorkeuren van hun gasten passen of gericht voedingsadvies geven, bijvoorbeeld als iemand een speciaal dieet volgt. Maar zover is het nog niet. Eerst rolt Hutten de app in drie van haar bedrijfsrestaurants uit dit jaar en verfijnen ze de huidige functionaliteiten. Het gebruik van de app kent veel overeenkomsten met de apps die je in de supermarkten kunt gebruiken. Met de camera van je telefoon scan je de barcodes bij de producten en vervolgens reken je ook met de app af.

Gezonde keuze stimuleren
Met de app wil Hutten haar gasten ook stimuleren om gezondere keuzes te maken tijdens de lunch. Daarom krijgen ze meer punten als ze de betere producten kopen. Die kunnen ze herkennen aan het Food Coach-systeem (groen, oranje, rood) bij alle producten. Hiermee geeft Hutten de gast inzicht in welke mate producten bijdragen aan een gezonder eetpatroon. Daarbij is het advies: eet zoveel mogelijk vers en onbewerkt, meer plantaardig, minder dierlijke en zo min mogelijk sterk bewerkte producten.

Natuurlijk zitten er voor Hutten ook voordelen aan deze app. Zo krijgen ze meer inzicht in de momenten dat het druk of rustig is in het restaurant en ook in wat mensen op welk moment kopen. Zo kan Hutten piekmomenten beter opvangen door juist dan extra mensen in te zetten. En wanneer ze rekening houden met het aanbod op de minder drukke tijden kunnen ze verspilling van voedsel tegengaan. Het is ook een communicatiekanaal dat Hutten kan gebruiken om mensen direct te informeren en waarmee ze feedback kunnen vragen aan haar gasten. Welke soep vind je het lekkerst? Wat is nou echt je favoriete broodje? En wat vind je van onze gastvrijheid? Als Hutten hierover continu kan schakelen met haar gasten kunnen ze hun dienstverlening natuurlijk nog meer verbeteren.



Plaats op:
Datum: 11 juli 2018
Categorie: Catering
Bron: Hutten
Gerelateerde artikelen  
14-12-2016 Nieuws BDO kiest voor Hutten als nieuwe cateraar
22-11-2016 Nieuws Hutten uitgeroepen tot beste bedrijfscateraar
04-07-2018 Nieuws Hutten winnaar in segment At Work in GfK Formule Rapport Out of Home 2018
02-11-2017 Nieuws Hutten wordt horecapartner van ASML
01-03-2017 Nieuws Hutten continueert inclusiviteit bij gemeente Maastricht
 
 

- partners -

 
 
 
 
 
� 2005 - 2019 Vakwereld. All rights reserved Pagina geladen in 1,53 seconden.